Live Support og bedre kundeservice


Live supportLive support gir bedre kundeservice og økt omsetning

Et besøk på dine websider har liten hensikt om det ikke ender opp i en henvendelse. Da må også terskelen for å ta kontakt med salgsavdelingen være lavest mulig. Våre løsninger innen lynmeldinger for Live Salg og Support senker denne terskelen.

Mange av dagens innkjøpere er vokst opp med live chatt og bruker lynmeldinger hyppig for raske svar. Slik henter de inn opplysninger om produktet ditt.

Da du kommuniserer direkte med den potensielle kunden så har du også mye større påvirking over budskapet du formidler og kan samtidig forsikre deg om at kunden oppfatter alt korrekt. Kunden vil i tillegg oppfatte deg som servicevennlig og at du er tilstede for ham. Dette kan være faktorer som gjør at du blir valgt som leverandør.

Zopim ChatVi bruker programmet Zopim for lynmeldinger på salg og support. Programmet dekker de fleste behov som for eksempel:

  • Hvor dine besøk kom fra (andre nettsteder)
  • Hvilke søkeord de bruke i søkemotorer
  • Mulighet for å sette opp ulike avdelinger. Salg, support, osv…
  • Alle besøkende kan kontakte ønsket avdeling uten å måtte logge inn
  • Lynmeldingsprogram med alt av skrivefunksjoner
  • Deling av filer, lenker, med mere
  • Mulighet for å aktivere webcam
  • Automatisk sending per e-post av hele chatt-loggen
  • Kan installeres på alle typer websider

Kontakt oss selv via vår egen Live Support (se nederst til høyre) og test ut systemet her og nå.
Du vil bli overasket over hvor enkelt vår løsning for chattprogram og lynmeldingstjenester faktisk er.